Service som stammekultur
Foredraget gir bevissthet og kompetanse om hvordan vi virker på hverandre, og om hvordan yte service både internt og eksternt. Foredraget passer for de fleste næringer, om det er ledere eller ansatte i operativ service, eller hos dem som har arbeidsdagen på kontor.
For Cecilie er service undervurdert som begrep – for hva enn vi gjør, ønsker vi oftest å selge inn vårt budskap, eller å hjelpe kunder og kolleger. Cecilies definisjon på service er: Salg = service = å hjelpe kunde/kollega.
Mine foredrag
Tid til alt
Gjør mer av det du tror på
Tid til alt gir deg nøkkelen til hvordan vi kan være travle, uten å bli stresset.
Det handler om teknikk, tankesett og verdivalg. Rådene fungerer like godt for lederen, som for småbarnsforeldre, butikkansatte eller kontormedarbeideren. Her får leseren hjelp til å ta tilbake kontrollen over egen tid. Hvordan styre kalenderen og den uoverkommelige «to do»-listen? Hvordan komme gjennom dagens og ukens viktigste gjøremål når «alle andre» vil ha en bit av deg?
Tid til alt gir deg praktiske råd til hvordan du skal ta styring over tiden din og gi deg overskudd. Her er flust av gjenkjennelige situasjoner og episoder, og vi har alle noe å lære om hvordan man skal få tid til det man vil ha tid til, og få et harmonisk og stressfritt liv.